Przewodnik

Aby dokonać zgłoszenia postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Przejdź do zakładki „Zgłoszenie„:
Przycisk "zgłoszenie"
  1. Wypełnij formularz zgłoszenia
Formularz zgłoszenia
  1. W polu „Twoja nazwa” możesz podać swoje imię i nazwisko jeśli nie chcesz dokonywać zgłoszenia anonimowo. W przeciwnym razie pozostaw wartość domyślną „anonimowy sygnalista”.
  2. W polu „Temat” zdefiniuj krótko czego dotyczy zgłoszenie.
  3. W polu „Opis” dokonaj szczegółowego opisu zgłaszanego problemu. Możesz do zgłoszenia dołączyć pliki (np. fotografie JPG, dokumenty PDF) korzystając z linku „Dodaj plik” poniżej pola z opisem.
  4. Wybierz jedną z kategorii z rozwijanej listy „Kategorie”. Możesz wybrać pozycję „Inne” jeśli nie wiesz do jakiej kategorii przypisać zgłoszenie.
  5. Zaznacz pole „Nie jestem robotem” aby potwierdzić, że zgłoszenie jest dokonywane osobiście (jest to zabezpieczenie przed złośliwym oprogramowaniem).
  6. Kliknij przycisk „Wyślij zgłoszenie”
  1. Na stronie z potwierdzeniem otrzymasz link, pod którym będziesz mógł sprawdzać aktualny status zgłoszenia. Możesz wydrukować tę stronę lub zapisać ją do pliku PDF. Z pliku PDF z potwierdzeniem będziesz mógł w prosty sposób otworzyć link zgłoszenia (możesz go również skopiować poprzez zaznaczenie i kliknięcie prawym przyciskiem myszy, jak na poniższym obrazku):
  1. Po otwarciu wygenerowanego w poprzednim punkcie linku w przeglądarce będziesz mógł podejrzeć status zgłoszenia, zaktualizować je lub odpowiedzieć na dodatkowe pytania, które mogą się pojawić ze strony osoby obsługującej.
    Status „Czeka na agenta” (widoczny w czerwonej ramce na poniższym obrazku) oznacza, że zgłoszenie nie zostało jeszcze otwarte i przypisane do pracownika obsługującego.
    W chwili gdy to nastąpi status zgłoszenia zmieni się na „Otwarte”.
Nowe zgłoszenie czekające na agenta
Nowe zgłoszenie czekające na przyjęcie do obsługi
  1. Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny lub pytanie dotyczące obsługi zgłoszenia napisz na adres pomoc@bezpiecznykanal.pl. Adres ten jest obsługiwany przez pracownika firmy będącej autorem systemu. Udzieli Ci on pomocy technicznej i jednocześnie zagwarantuje pełną anonimowość. W mailu nie podawaj jednak szczegółów dotyczących zgłaszanej nieprawidłowości.

Skip to content